Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Черемних І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Черемних І. В. 
Творчі стратегії створення і просування конкурентоспроможного промоційного продукту [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 89-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Черемних І. В. 
Промоція як засіб просування маркетингових комунікацій. Комплекс "маркетинг-мікс" [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Черемних І. В. 
Основні концепції телевізійного маркетингу в умовах становлення рекламних відносин. Завдання та функції маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2013. - Issue 14. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2013_14_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Черемних І. В. 
Сугестивні технології рекламного впливу [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 125.044 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Черемних І. В. 
Медіапланування та мерчандайзинг телеефіру [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 132-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Черемних І. В. 
Від маркетингу до менеджменту, що орієнтований на телеринок [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Черемних І. В. 
Новітні бізнесові моделі стратегічного менеджменту на телебаченні [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2015. - Т. 58. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_58_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Черемних І. В. 
Дослідження контенту українського медіаринку [Електронний ресурс] / І. В. Черемних // Current issues of mass communication. - 2017. - Issue 21. - С. 36-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmk_2017_21_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.042 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського